Комп’ютер – те, без чого, важко уявити кімнату кожного підлітка. У кого його нема, той точно планує придбати. На даний час є багато магазинів та фірм які пропонують комп’ютерну техніку (великий вибір, низькі ціни, сучасні конфігурації), але хочу звернути увагу на гарантійне та після гарантійне обслуговування даної техніки. Купуючи комп’ютер (монітор та системний блок) гарантію на монітор Ви отримуєте окремо, а гарантія на системник може бути двох видів: 1. гарантійний талон, де вказано термін гарантійного обслуговування на кожен прилад (материнська плата, процесор, оперативна пам’ять, відео-карта, жорсткий диск та ін.) в системному блоці окремо;
2. гарантійний талон, де вказано термін гарантійного обслуговування на увесь системний блок, та всього що знаходиться у ньому. На блоці встановлюються гарантійні пломби.
Які ж є переваги і недоліки цих гарантійних талонів? У першому випадку. Переваги: 1. Ви маєте вільний доступ до системного блока; 2. Вам не потрібно вести блок в сервіс центер тільки для того щоб підключити ще один жорсткий диск, DVD-привід,TV-тюнер чи просто почистити від пилу; 3. Здебільшого терміни гарантійного обслуговування у таких талонах розраховані на 3 роки.
У другому випадку. Недоліки: 1. Терміни гарантійного обслуговування у таких талонах розраховані на 1 – 2 роки, тому Ви втрачаєте 1 рік гарантії; 2. Якщо гарантійні пломби на системному блоці будуть пошкоджені, Ви автоматично втрачаєте гарантію; 3. При встановленні нових приладів до системного блока, Вам доведеться кожен раз їхати до сервіс центру разом з блоком ( вільний доступ до блока повністю обмежений).
Тому, купуючи комп’ютер, зважайте на гарантійні умови які Вам пропонують. Автор: Драганчук Тарас
Р.С. Якщо Вам потрібна консультація, де придбати комп’ютерну техніку за доступними цінами та хорошим гарантійним та післягарантійним обслуговуванням – звертайтеся: Тарас Анатолійович Тел: 8 (097) 990-69-90 ICQ 380967092 Skype tarasjc2 E-mail: online-city@ukr.net
|