У досліднициких лабораторіях Microsoft створюють нові системи онлайн – реклами, які вбудовуватимуть у відеоролики. За словами дослідників корпорації, нова система автоматично підлаштовуватиметься не лише під відеоролик, але і під користувача, що переглядає його. Подібна реклама стане справді «розумною», буде вигідною для рекламодавців і не дошкулятиме користувачам.
Нова технологія є результатом спільної творчості Microsoft і компанії aQuantive. Мета таких систем полягає в пропозиції реклами, що максимально відповідатиме потребам глядача. Розробники кажуть, що зараз система перебуває на досить ранній стадії розробки і далека від впровадження, але саме в ній фахівці вбачають майбутнє інтернет-реклами.
Поки що в Microsoft завершили роботу над системою, яка може створювати базу знань і прогнозувати популярність тієї чи іншої реклами у певній аудиторії. Ця технологія допоможе пекламодавцям уникнути необхідності перебирати сотні ключових слів, або фраз, щоб зацікавити саме свою аудиторію.
|