Українці знають, як розмовляти українською мовою, і роблять це щоденно. Довести це - мета державної соціальної реклами "Наша мова". Як повідомляє "5 канал", другу частину рекламної кампанії презентували в парламентській бібліотеці столиці. 12 відеороликів можна буде побачити вже незабаром в ефірі вітчизняних телеканалів.
Герої реклами - звичайні люди з різних областей України, які розповідають про рідну мову. Нові відеоролики проекту "Наша мова" планують транслювати впродовж півроку. Зйомки реклами тривали понад два місяці й коштували близько 500 тисяч гривень.
"Метою було показати, що ми знаємо українську мову. У кожного вона своя, в кожному регіоні вона по-своєму незвичайна, - розповів режисер роликів "Наша мова" Ігор Купрій. - Іноді ми зупиняли людей на вулиці, іноді приходили до школи й просили дати нам ту чи іншу дитину для зйомок, але жодна людина нам не відмовила й не сказала - я не розмовляю українською".