Нова соціальна реклама "ШВИДКА ЇЖА - ШВИДКА ДОПОМОГА" стартує в Україні. Завдяки незвичним зображенням, які розмістять на бігбордах, рекламодавці намагатимуться відучити українців споживати швидку їжу. Творці реклами пояснюють, що прагнули зосередити увагу на шкоді фаст-фуду, особливо, для молодого покоління.
Із проектом "ШВИДКА ЇЖА - ШВИДКА ДОПОМОГА" українці долучатимуться до компанії Європейського Союзу та Програми розвитку ООН, що ініціювали хвилю соціальної реклами проти нездорового харчування у світі.
- Ми хотіли дійсно оцей прямий зв"язок зробити, щоб людина розуміла: зараз я роблю свій крок до лікарні. І щоб оцих кроків було якомога менше", - говорить Клавдія МАКСИМЕНКО - керівник проекту "Спільнота споживачів та громадські об"єднання".